Captain's Gym - C.G. CrossFit Helsingør
Rekrutforløbet
Ryg52038942d38f6.jpg
(klik for større billede)

Jeg har dyrket sport og været medlem af diverse fitnesscentre gennem de sidste 25 år, og aldrig, ALDRIG har jeg følt mig så velkommen og i så trygge hænder som her.

– Kirsten Egelund / Rekrut

Ryg.jpg
(klik for større billede)

De mentale værktøjer man tager med fra rekrutforløbet, rækker langt ud i fremtiden!

– Nick Bendix / Rekrut

S Slut ryg
(klik for større billede)

Det har været en fantsisk rejse! Og det er lige pludselig blevet nemmere, at leve og nemmere at håndtere den stress der kan være i hverdagen.

– Sofie Johansson / Rekrut

ryg.jpg
(klik for større billede)

Rekrutforløbet har ved hjælp af et fantastisk hold, og super professionelle og motiverende trænere givet mig synlige fysiske resultater.

– Ida Kock Møller / Rekrut

Rekrutforløbet – 8 ugers bootcamp

  • Smid op til 15-20 cm på 8 uger
  • Bliv stærkere og få bedre kondition
  • Få støtte og coaching
  • Træn sammen med ligesindede
  • Træn i en klub med et rigtig godt sammenhold

Forestil dig at se stærk og sund ud. Smide rigtig mange centimeter alle steder på kroppen. Pludselig at kunne passe tøj, du har haft liggende i bunden skabet i flere år. Få energi, større selvtillid og sunde vaner. Rekrutforløbet giver dig synlige og mærkbare resultater! Efterfølgende har du viden og værktøjer til at holde fast i en sund livsstil.

Hvis du er en mand eller kvinde, og er klar til at ændre dit liv, så kan vi garantere et rigtig godt resultat! 

Du har prøvet fitnesscentre (du har stadig medlemskab, men træner der ikke) og slankekure, men løber sur i det, ikke mindst fordi du mangler viden. Vi tager ansvaret for tilrettelæggelsen af din træning og kost, du skal bare gøre som vi siger (og arbejde hårdt og målrettet) og det hele kommer af sig selv! Det kan vi med sikkerhed sige på baggrund af de over 75 Rekrutter vi har haft igennem klubben de sidste 2 år.

Næste hold starter 22. september – tilmeld dig nu!

Du følges og holdes til ilden af en coach og din træningskammerat under hele forløbet. Vi vejer dig, måler dig og tager billeder, så du kan se udviklingen undervejs. De første 14 dage laver du en daglig indrapportering på mail, og efterfølgende afleverer du hver uge et skema. Det er med til at holde dig til ilden og holde styr på om du opnår det fulde udbytte af træningen.

Områder hvor du kan forvente synlige resultater:

  • Din størrelse: du har for meget fedt på maven, på ryggen og hoften. Du kan ikke passe det tøj du engang kunne og du føler dig ikke særligt stærk.
  • En gennemsnitlig Rekrut smider 5-10 cm på maven og i alt op mod 20 cm (nogle mere) i omkreds rundt omkring på kroppen.
  • Din selvtillid: du mangler lidt troen på dig selv, troen på at du kan ændre dit udseende, troen på at du kan opnå et stort fedt tab.
  • Du er bliver mere glad og udadvendt, folk kommer med positive kommentarer til dig, du har større livsenergi og mere mod på det hele.
  • Din kropsholdning: du har en tendens til at falde sammen, både som følge af den manglende styrke, men måske også fordi du ikke er så stolt af dig selv.
  • Du kommer til at stå og gå mere rank, du skyder brystet frem og er glad for dit resultat!
  • Din styrke og kondition: du føler dig ikke i fuld vigør, når du skal løfte ting føler du dig slap. Du mister hurtigt pusten og holder dig tilbage ved opgaver der kræver stor energi.
  • Bevægelse, motion og styrketræning bliver en del af din hverdag. Du kan både lege med dine børn og løfte dem op uden besvær, du tager trapperne i stedet for elevatoren og er ofte ude at gå eller tager måske et par sprint/løbeture.
  • Dine vaner og dit energiniveau: du synes det er besværligt at leve sundt, falder ofte i sukkerfælden (måske hver dag, enten en pose slik eller en basse) eller spiser for meget junk. Du er træt i løbet af dagen og sover dårligt om natten.
  • At spise sundt kommer efterfølgende helt naturligt, du spiser meget mere grønt og vælger dine “cheats” med omhu. Du har et stabilt blodsukker og et højt energiniveau hen over dagen. Du føler dig udhvilet og behøver ikke tænke på mad hele tiden!

Se Rekrutforløbet uge for uge her.

Sådan foregår det:
Kaptajnen styrer Rekrutforløbet og bliver samtidigt din kostvejleder, træner og coach i 8 uger. Undervejs vil du også møde nogle af de andre trænere fra Captain’s Gym.

På holdet er I op til 16 deltagere. Det giver en rigtig god gruppedynamik og motivation, I kommer til at grine og svede sammen, og det giver et rigtigt stærkt sammenhold (som også varer ved efter forløbet er slut). Alle er velkommen, både store og små, tykke og tynde, da der vil blive taget hensyn til den enkeltes udgangspunkt – din træningsbuddy vælges også ud fra jeres fælles forudsætninger.

Træningsfællesskabet består også af en optagelse i en lukket gruppe på Facebook. Gruppen bruges både til generelle oplysninger om træning, men også som motivation gruppens medlemmer i mellem. Der bliver f.eks. delt resultater, billeder og opskrifter på mad.

Hjemmearbejde: De første 14 dage skal du hver dag indrapportere hvorledes det går. Efterfølgende skal du hver uge udfylde et ugeskema, for at vi kan følge din fremgang og for at se om du spiser og sover som du skal. Der vil være tjeklister for om du drikker vand, får sovet nok, spist rigtigt og gået dine ugentlige gåture.

Pris: ud over din arbejdsindsats er din investering i, at gå flere tøjstørrelser ned, at fedtet rasler af dig, at du får mere energi og større velvære på 8 uger – kr. 5250,00 eller knapt kr. 94,- om dagen. Det samme som en burger med pommesfrites og en stor cola koster.

Du får altså:

  • kostvejledning gennem hele forløbet
  • vejledning i styrketræning og styrketræningsteknik
  • styrketræningsprogram der udføres i Captain’s Gym sammen med gruppen
  • konditionstræning der også udføres sammen med gruppen
  • hjemmetræningsprogram der køres sideløbende med træningen
  • opfølgende samtaler
  • coaching på mail eller sms
  • opfølgende billeder, målinger og vejninger der viser din udvikling
  • tekniktræning der forbereder dig til den almindelige træning i Captain’s Gym
  • større viden om træning og kost – myter manes i jorden
  • medlemskab i Captain’s Gym under hele forløbet (værdi kr. 398,-)
  • foredrag med forfatter og kostekspert Umahro Cadogan (værdi kr. 125,-)

Uden jer og vores gode energi på holdet, havde jeg ikke selv kunne presse mig til der hvor jeg er nu.

-Peter Lauge / Rekrut

Ryg520379170cd6e.jpg
(klik for større billede)

Det er et rigtigt godt koncept. Du bliver hvad du træner. Gør du noget ved det, kan det ses – gør du ikke noget, kan det også ses.

-Heidi / Rekrut

Bente ryg.jpg
(klik for større billede)

Vildt fedt og rent faktisk life-changing! Jeg tror mange bliver ved med, at træne og spise sundere efter forløbet. Og det er hele forskellen pådette og alt muligt andet – det giver en varig forandring!

-Benno Christensen / Rekrut

LB Slut ryg.jpg
(klik for større billede)

Det koster blod, sved og tårer – bogstaveligt talt!

-Victoria Angela Møller / Rekrut

Ryg520389dee01e6.jpg
(klik for større billede)